1:a ADVENT SNART

Hejhej.


Okej nu ska nu få en riktig uppdatering :) Skolan är inte värd att prata om så den skiter vi i, men hos bolala hade vi ia sjuukt ku. Jag skratta hur mycket som helst.
Vi tittade på The Orphange som faktiskt var mer sorglig än läskig...inte för att det hindrade mig från att skrika och se dockor överalltx))
 Vi spelade också ett jätteroligt spel som jag inte vet vad det hette, men det var kul iaf.
vi satt också typ en timme och försökte klura ut vem som är lucia! Altså dem borde ju berätta det snart tycker jag! Inte för att jag varken tror eller egentligen vill bli, men jag vill ju veta vem det är -.-

Aja....sen öppnade bolala sina presenter; hon fick 200 kr på kicks av mig :))
Tog tyvärr inte några bilder eftersom att jag (som vanligt) fick bråttom och glömde kameran =//
btw; min grupp blev klara med vår bro och jag måste säga att den är skitsnygg ;) Jag tror att vi bestämde oss för att den skulle heta "Allstar Bridge" eftersom att det är som ett stort A av pasta (man ska bygga bron av pasta och smältlim) mitt på bron...det är svårt att förklara, men det ska lätta trycket på mitten av bron iaf.

LISTEN UP! Imorgon är det första ADEVENT!! Jag äälskar första avdent...och tredje advent, för det är då vi tar fram julgranen men i år åker jag till Dubai typ 2 dar efter 3:je advent så vi struntar i julgranen. Not that i care, jag  längtar till DUBAAAAAIII!!!

A..hejdå så uppdaterar jag sen ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0