15/11-09

Hejhej :)

Igår var en ganska mysig kväll, men det slutade med att jag somnade runt tolv eller nåt x) Var lite trött redan innan jag kom dit så det var inte så konstigt ;)

Nu har jag faktiskt bestämt mig för att spela lite mer klassiskt på piano typ; beethovens 1:a sonat och Chopin och sånt där :) Ska plugga lite nu...tänker krypa ner i sängen med riskaka joice, frukt och plugga historia, sen ska jag börja med musikhistorian och efter det ska jag skriva på mitt projekt :P

Idag är det bara en månad kvar till DUBAI!! Längtar så sjuuukt mycket <333 vill bara bort från sverige, med problem, skola och kyla och allt annat skit.

                                                 byebye
/ yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0