INGET

Idag har jag faktiskt bara tråkat. Igen. Men on-the-up-side : jag följde me pappa imorse när vi skulle köpa bräder (pappas nya projekt ; don´t ask) och då köpte vi glass. Alltid nåt : )  Sen dess har jag vart ute med Quatti och tittat på Super Sweet Sixteen UK. Det är faktiskt kul att sehur odrägliga vissa ungar kan vara! Jag förstår verkligen inte det ... glad att jag inte är så ^^ Jag har också skrivit lite. Fråga inte på vad för det säger jag inte! Muhahahaaaa..... XD
Jag har också fått reda på att Rob DeFranco förlorade vadet mot Peter Facinelli !!! Yey! För ni som inte visste vad det handlade om så var det så här: Rob DeFranco ville ha baksidan av inspelningsstolen elr vad det heter som Peter Facinelli (de är vänner) hade/har när han spelade/spelar in Twilight. Peter så nej och då gjorde de ett vad som gick ut på att Peter Facinellis skulle få 500,000 Twitter anhänger s.k. ´followers´ inom typ en vecka tror jag. Om han inte lyckades göra det skulle Rob DeFranco få den där baksidan som han ville ha. Då Peter skulle komma på vad Rob måste göra frågade han sina anhängare (som han dittils samlat) om råd. Tsm kom dom fram till att Rob DeFranco måste gå i bikini nerför Hollywood Boulevard sjungandes ´All The Single Ladies´ (av Beyonce) med en skylt där det står : Twitter me. Och guess what? Han ska göra det idag! Jag kan inte vänta till att se det. För er twilight fans som älskar Carslisle och därmed Peter Facinelli (som är en av de mest jordnära skådespelarna som finns och som verkligen bryr sej om sina fans) kolla in http://www.bellasdiary.com/. Det är som en dagbok som en tjej (som jag inte kmr ihåg namnet på) skriver om Bellas liv efter Breaking Dawn. Den uppdateras varje vecka eftersom att det är sommarlov. men förut var det varje dag = ) Iallafall så finns det även en nyhetssida som uppdateras varje dag där ni kan läsa mer om vadet och se videon av Rob DeFranco när den väl läggs upp :) Dett finns också mkt Robb Pattz bilder och en massainfo om de andra skådespelarna m.m. Kolla in den sidan för den är verkligen bra. Om man är Twilight fan ; )
Ni kan också lägga till Peter Facinelli på Twitter och Rachel Lefevre (Victoria) och han som spelar Billy Black (kmr inte ihåg hans namn) och kanske Taylor Lautner (Rachel försöker få honom att skaffa Twitter). Det är dom jag vet har Twitter.
                                                          Ha det bra nu :D / yasmin


                                                       
                                                    Klicka för att se videon :)
                                        



                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0