STUDENT

Grattis alla som tar studenten jag är så jävla avis på er....pallar inte vänta fyra år till...framförallt...pallar inte PLUGGA fyra år till!!! :(:(:(:(  Åhhhhhhh....kul det ska bli att ta studenten och åka runt i uppsala i en stor himla lastbil och skrika så högt man vill ... jippi!  Längtar. Jättemkt. Var hos våra grannars student fest idag, riktigt drygt och nästan bara en massa gamla människor men så farligt var det inte, det var ju inte dörtrist och grannarna är jättesnälla. De köpte faktiskt brandfilt av mej till Kretaresan och jag och min kompis fick jobba hos dem är de var insamling till dagsverke. Fast vår skola samlar in till en skola i Indien. :)
Iaf så....snart ska v till en anna student som kmr bli antagligen roligare för jag känner flera där för det är där jag bodde förut.

                                             Puss och bye allihopa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0