SOMMAR OCH SOL

Okej det är sommar, jag har släktingar här och jag känner bara inte för att blogga hela tiden. Från och med nu tänker jag bara skriva när jag känner för det och det lär inte bli särskilt ofta , för jag är inte hemma så mkt längre. Idag har jag iaf vart vid Granebergs strand och stekt i solen. Har faktiskt fått liiite mer färg och ska sola mer imorrn.  9Det är såååå skönt när solen skiner. Även om mitt favvoväder är regn och efter att det regnat och på tredje/andra plats sol (ibland första plats, beroende på mitt humör) ;) Igår så hjälpte jag, min syrra och min syssling sogol (<3) till med att måla plankor och vi passade på att få ordentligt med sol på ryggen för att få färg. Jag tror inte att det hjäkllpte igår , jag hade nog en aning för mkt solskydd :( Sen vart vi på Gränby Centrum och shoppade :) jag köpte bara ett läppglans som hade en mkt fin färg som inte var allför synlig. Jag gilar inte när det ser överdrivet ut. Även om man aldrig blir helt "naturlig" med smink, ska det inte se ut som om man kletat på allt man har. Det ser bara värre ut så än det gjorde från början. KLart det ska syjas men ändå inte fööör mycket :) Iaf så vet jag att jag inte lagt uppbildder på topen jag fick av min syssling elr den top som jag köpte på new yorker för nåra dar sen. Det var rea överallt å jag köpte den (a)
Jaa, det var nog inte mkt mer att säga. Jag har mest vart vid stranden de senaste dagarna...tittat på filmer som inte kommit ut här än eftersom Sogol hämtat dem från Iran. Till exmpel har jag sett Obssesed , med Beyonce i en acv huvudrollerna. Den ar skitbra!! Jag tänkte titta på "The Ring", men jag fegade ut (hehe). Guess am a coward.
Sen såg jag Pride and Prejudice med Keira Knightley. Den var skitdålig. Och den fick priset för bästa filmen på  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0