MSN?

Idag är det jätteskönt väder ute...har faktskit vart ute på en promenix med Tilde och syrran som för övrigt båda sitter i mitt rum just nu och ser på Happy Tree Friends, som dem tkr är typ skitkul .... frågetecken?
Det är ju sjukt. Fast jag kan väl egentligen inte säga nåt eftersom jag tkr att Sweeney Todd är bra och den är ju lagom mysig om man inte tkr om blod och typ mord. XD
Vi  har ätit god mat idag och vi ska snart dra och hitta på nåt annat. Jag och syrran + Tilde har suttit och garvat sönder för att vi gjorde  en massa quizer, typ vad man skulle heta egentligen? jag fick Daphne, vilket dom direkt kopplade till damp. Tack för den då. Nu mera är jag kallad för Daphne Damp (enligt dom) .
Iaf så garvade vi ännu mer när jag via min dator och syster via familjens laptop chattade fast vi satt i samma rum. Barnsligt men kul. Hahaaaa....ja det lättaste att säga är att det innbar en hel del inblandning om mitt namn och en massa onödiga smileys XD
Förresten så ska vi faktiskt göra nåt som för oss är en tradition. Spela Hej Knäckt!

                                                   CIAO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0