LYCKAD

idag har jag vart på fyrishov me syster, panthea, angie, arash, hamid. Vi hade väldigt kul och jag hoppadee från 5 *lite stolt*, fast syrran har hoppat från tian twice :| Aja, jag är för feg så jag håller mej till min femma XP Vi åt hemgjorda sandwitchar till lunch och Hot Snacks lite senare , yumm ;) När vi kom hem var det ut me vovven . Vi prövade en ny betod då vi band fast kopplet vid en av sparkcyklarna vi hade tagit (´cos vi är lata xD) så det gick lite fortare för Quattros del och vi slapp gå :D Sen när vi kommit hem bestämde vi oss för att besöka morfars minneslund som ligger typ vid sunnersta och SLU, iaf så tog det typ en tim dit och mer än en tim tbx eftersom vi tog en längre väg. Jag cyklade på mammas cykel som är lite svår att ta sej upp på medan panthea och eme tog sparkcyklarna...tog ett bra tag kan jag säga och jag lär få blåmärken på bakdelen pga jag var tvungen att hoppas upp och ner från cykeln hela tin , eftersom de andra två stannade hela tiden och skulle fixa med sparkcyklarna elr plocka blommor till morfar eller nåt annat onödigt .
Iaf nu har jag ätit god mat och sitter i mitt rum och tar det lite lugnt. Är lite trött oxå men jag klarar mej :) Hejdå allihoppa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0