KROSSADE

BALDER VANN ÖVER KATARINA!!!! YEEEEEEEEESSSSSSS!!! Haha shit va vi va bra! Vi vann även pros för bästa publik eftersom Katarina typ ba satt medan vi hade värsta plansherna och pompom och ansiktsmålning (fast de hade de oxå) och blått och vitt (fast de hade rött på sej) och vi skrek halsen av oss och hejade skitmkt. De ba satt och glodde. Och deras ena skylt va på latin (de ä r en kristen skola) så vi ba : wot?? Och de  hade en skitdålig skylt som det stod :vi har iaf snygga tjejer.   Alla tyckte att det var skit lågt. Snacka om dåliga förlorare! Balder shalalala, Baldeer, shaaalalalala! WOHOOO! Och våra lärare var skitsnabba på lärarstafetten....plus i kanten kan man säga :)))))))
Nu ska jag ba strö lite mer salt i såren för Katarina : VI HAR TVÅ TALANGER : SPORT OCH SÅNG VI KROSSAR ER GÅNG PÅ GÅNG! Okej jag vet att jag är lite väl inne i detta men ändå, man blir ju jättegla! Och sen när vi satte på musik typ The Final Countdown och andra låtar dansade vi (Balder) skitmkt och sjöng men de bara satt ner och glodde på oss. Jag menar , vem dansar inte när de hör The Final Countdown??? Iaf här kmr nåra bilder från kampen!




Jag och Èrika <3<3<3




           Balders brudar är fotbollsgudar!!












               Èrika och Linda <3





        Studenternas I-P



                                BALDERBARN!



Söta Quattro när jag kom hem. Hälsade mig med en "Mer" - flaska <3 älskar dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0