HATAR COMVIQ

Har tråkigt som fan. Finns inget att göra och mina kära syssling (sogol) kmr inte förrän på tor! :(  Det är jättehärligt väder ute men jag orkar inte gå ut...det finns ändå inget att göra. Alla mina kompisar är antingen utomlands, eller på konfaläger nånstans, elr så har dom comviq så dom messar inte tbx. Jag hatar comviq. Jag har 3 fast gratis sms elr nåt sånt men vad är poängen om ingen kan smsa tbx??                        
                                                                                   
                                                                              Min syssling sogol <3 längtar!

Kommentarer
Postat av: Låda/Björn

hej!

jag har inte comviq, och jag kan smsa tillbaks, då är följdfrågan, smsar du mycket? >.<

2009-06-22 @ 22:03:52
Postat av: Låda/Björn

btw, smsa mig om du smsar mycket : p åker till dalarna, så kommer inte kunna kommentera eller titta nånting på ett tag.

2009-06-23 @ 00:31:49
Postat av: yasmin

okej...jag sms:ar inte så jättemkt särskilt eftersom alla mina kompisar (nästan alla) har comviq :(

2009-06-23 @ 17:29:57
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/
Postat av: Habib

Hi hou are you aim hasane live a malmo a hafe 26 mai n 0737867574

2011-04-10 @ 17:42:27
URL: http://habib.san @live.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0