BRANDNEW

Hejhej...ja nu är jag inne på min tredje blogg...men jag blev missnöjd med min förra och så blev det konstigt när jag tog bort alla bilder så....this is my brandnew blogg! Välkommna att läsa och kommentera!
Jag tänker inte slösa bort tid på att berätta om mej själv. Jag har faktiskt ett "talesätt" som jag kom på som är ganska dåligt men som jag tkr är bra ändå (haha...bara för att jag kom på det XD): If you want to know anything about  me you´ll have to get to know me and then judge me yourself. However I remail the same whatever you think.
Jag venne hur jag kom på det men jag tkr ändå det är smart på nåt sätt för det säger ju lite att man inte ksa ändra på sej själv bara för att någon har en speciell uppfattning om en. Iallafall så har vi inga fler PROV den här terminen (dvs innan nian) vilket gör mej jätteglad och har lyckats hålla mitt humör uppe hela dagen trots att vi gjorde ett fysikprov idag som kunde ha gått bättre. Jag kmr säkrt få typ VG elr G+ på provet men whatevva. Ett enda prov lär ju inte ändra min framtid!
Ha de bra nurå och plugga inte för om ni gör det är er skola mer psyko än vår. 
     

                                             Ciao / yasminlikeaflower

                                        

Kommentarer
Postat av: Bond ...James Bond.

HAHAHA YASMIN GULLIG JAG VAR TVUNGEN ATT KOLLA DITT FÖRSTA INLÄGG ÅHH NUTTTTIIIIIIII ""talesätt" som jag kom på som är ganska dåligt men som jag tkr är bra ändå (haha...bara för att jag kom på det XD): If you want to know anything about me you´ll have to get to know me and then judge me yourself. However I remail the same whatever you think." HAHAHAHAH YASMIIIIN KHANOOOM bäästa: (haha...bara för att jag kom på det XD) hahah å puuusss på dig mashalllaaahhh (välkommen att slå mig när du sett kommentareeeen ...)

2011-06-30 @ 17:07:23
URL: http://meaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0