yey

fiick en ny mobil i JULKLAPP!!!  :D:D fick en son der samsung jet :D en touch mobil och det var precis den jag hade onskat mig :P jag fick ockso pengar (venne hur mkt eftersom att det er i abu dabhis valuta), kleder, en ny veska (som jag sjelv valt ut ;)) m.m.
tycker att julen har vart underbar :D fick lov att upptreda for slekten oxo...en av nackdelarna med att go i musikklass -.-
for forsta gongen i mitt liv har jag etit turkey (svenska?) och firat julen den 25:te ;) inte doligt alls...slapp eckliga kottbullar, sill och annan julmat :D tyverr so missade man ju kalle anka :( aja...for vel at igen nesta or :))
nej nu so ska jag go och leka med min nya mobil :D
/ yyaaasmin
p.s. GOOD JUUUL :P och ryan kanske kommer till sverige till sommaren :D:D:D:D:D:D
min mobil :P


korde po 60-talet ;)



kvellens outfit...det syns typ inte, men klenningen har som smo roda rosor vid halsen :)

Kommentarer
Postat av: Panthea

Ååhh snygg mobil :) Och klänning och den där grejen på huvudet!



Quattro har det kul hos pappa( TROR JAG ) Emm...Jag ska till pappa på söndag och vi ska göra massa kul med han!



Ha det bra!



SaKNAR DEJ!

2009-12-26 @ 13:37:27
URL: http://likeafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0