quiz

hejsan :))
idag har man shoppat igen ;) kopte ett par sota ljusblo tofflor och en snygg blosvart rutig skjorta :D
ikvell blir det att fira min eldsta faster och hennes mans 14-ors jubileum :P vi ska eta god mat och eta torta :D yummyy. nu tenker jag sno ett test fron pantheas blogg : www.likeafairy.blogg.se ;)
Fullständiga namn: yasmin eleonora aslani
Jag kommer från: sverige, men er halv iranier
Jag är just nu: Hemma hos min faster i Abu Dabhi
Tycker du om någon just nu: ja
Jag samlar på: inget
Gröna eller röda äpplen: grona
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ryan eller nogon kompis
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: 11
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: nej
Hur svarar du i telefon: hej de e yasmin
Är du ensam nu: nej
Vad ska du göra sen: eta mat
Vad ska du göra imorgon: ingen aning
Vart vill du bo när du blir stor: lite overallt, men mest hos ryan i canada
Är det okej att gråta: sjelvklart
När grät du senast: kommer inte ihog
Vilken årstid tycker du bäst om: jag tycker om alla orstider po olika sett
Laddar du ner musik och film från Internet: bara musik
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor: ge en del till velgoranhet, shoppa och helsa po ryan
Tycker du att det är viktigt att ha märkeskläder: absolut inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror po
Har du piercing: oronen
Vill du gifta dig: nej, for mig recker det att vara sambo, jag tenker inte binda mig till nogon man
Är du bra på att laga mat: det beror po vad man menar med bra ;s
Gillar du att dansa: ja
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: inte serskilt
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller cola
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys
Tror du på ett liv efter döden: nja..jag vill gerna tro po reinkarnation, men er inte seker
Vad äter du helst när du ser på film: chips, popcorn eller godis
Lever dina föräldrar tillsammans: ja
Vilken ögonfärg har du: blo
Vilken hårfärg har du naturligt: brunt
Vilka hårfärger har du haft: blonda slingor och morkbrunt
Har du någon gång gråtit dig till söms: ja
Biter du på naglarna: ja
Är du beroende av något: ja
Hur ofta tränar/motionerar du: lite ner jag vill
Senaste låt du hörde: Fidelity - Regina Spektor
Vad gör du på helgerna: treffar kompisar, shoppar, ser po tv, leser mm mm
Brukar du bädda sängen: ja
Hur många timmar sover du på en natt: 7/8/9
Senaste bok: Twilight/Om jag kunde dromma
Saknar du någon nu: ja
Vem ringde dig senast: pappa tror jag
Vad är du allergisk mot: inget
Var du glad igår: inte mer an vanligt
Vad är din favoritfärg: blo, svart och vit, men mest blo
Sminkar du dig: ja

Kommentarer
Postat av: Panthea

varför skulle Michael Jackson, våldtäcka barn?? HAN HAR GJORT TYP 1000 LÅTAR SOM HANDLAR OM BARN! (sorry capslock ) ans insperation e barn! Den där killen som sa att mj hade våldtäckt sa inte sanning, han erkände sen att hans pappa hade sagt att han skulle säga så för att pappan skulle få pengar, Och jag tror VERKLIGEN inte at Joseph våltog mj! Men det var mitt :)

2009-12-28 @ 14:35:02
URL: http://likeafairy.blogg.se/
Postat av: Panthea

sv:om du kollar på interviewer så kan du nog s vad han säger om hans pappa! Ja,det går rykten men det kanske inte e sant, jag har inte ens läst i pressen om det, jag kollar på interwiver med han !!

DET var allt .)

2009-12-29 @ 12:24:54
URL: http://likeafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0