jag vill

har slappt vid poolen idag, simmat, ska trena ner maten har smelt x)
taggar infor nyor som jag ska tillbringa me venner och familj so som det ska vara tkr jag :)
de enda som fattas er ryan och morfar. ryanryanryan herregud ner ska vi fo treffas igen? fick ett jetegulligt mail fron honom tyup igor eller foriigor :D jag segeer inte va han skrv for det er privat..for privat :P
sov en stund nyss, var so trott efter all lek i poolen xD kom po at jag skanar quattro oxo :( lilla soota ibalnd jobbigaa busiga fina vovve <333 saknar dej <3 hoppas du har det  bra me amir (pappas kompis) :)) det er jag seker po for amir er jettesell mot hundar (och menniskor) och han er alltid snell mot quattro :))
villhemvilltillcanadavilltilllivetpoandrasidanvilltilliran.
det var monga vill, men min slekt er so utspridd so de spelar ingen roll var jag er for det er alltid non jag saknar :/
nej nu ska jag hitta po not annat och sluta deppa over alla jag saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0