JAG VET FAKTISKT HUR ETT LÖV SER UT

Hejhej ;))

Nu sitter jag här och är nöjd över att ha blivit nästan helt klar med musikhistorian, är klar me tekniken och skiter i matten :)) Har inga prov innan jag åker till dubai!!! :D:D

Imorrn är det måndag, en bra skoldag enligt mig och det beror på många saker ;)

Vet ni vad jag har börjat ogilla? fotobloggar....altså no offence but, det är inte särskilt kul längre att se alla närbilder på gula löv och jag skiter fullständigt i hur blommor ser ut på nära håll.
Ok egopics och liknande fattar jag, det tar ju jag me...vilken bloggare gör inte det? Men ja, jag har helt enkelt tröttnat lika mycket på alla fotobloggar som jag har tröttnat på mode- och rosa fjortis bloggar.

Nu ska jag titta på tv, och sen sooova ;) ♥



sötnötar <33 snart är jag hos er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0