JAG ÄR FAKTISKT INTE SVENSK

Heeej :))


Nu ska jag gå lägga mig snart för jag kommer vara jättetrött imorrn annars!

Den här filmen såg jag me mamiii:



jätterolig film ...hade egentligen redan sett den för typ två år sen när jag var i Iran, men jag kom inte ihåg nåt x)



apropå Iran så saknar jag Iran så sjuukt mycket...jag vill tilil mitt hemland! jag kännr mig egentligen inte svensk fast jag är född här, känner mig mycket mer iransk ... och även om jag älskar mina vänner här i sverige så saknar jag mina vänner och familj i iran jääääättemycket. det är verkligen en helt annan känsla ...ni skulle aldrig kunna förstå om ni inte hade vart där och upplevt samma sak. åhh...jag saknar maaaten och aaalllllt!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0