(˜)

Hejhej :)

Idag har jag vart på stan me syrran och Tilde, det är därför jag inte har uppdaterat hittils...och så har jag hållt på med tekniken ;) Nästan klar :)

Som vanligt var det mycket skratt och flumm med tilde hahah...shiit va jag skratta x) Jag orkar faktiskt inte förklara för efter ett tag börjar våra skämt spåra så totalt att vi har glömt bort vad som var det roliga från början. Eme köpte ett par strumpbyxor, tilde (˜) köpte mjukisbyxor på cubus (som hon gör reklam för på en av bilderna nedan), och jag köpte ett sånt där "flät"-hårband på glitter :))
Btw jag sparar mitt hår ifall ni inte visste det, för jag vill ha typ midjelångthår och på Glitter finns det ju sånt där långt löshår och jag passar skiitbra i långt hår :)



altså ärligt talat! i luv it :)) fast ljuset var jättedåligt =/



 reklamgirl x)





haha eme apar sig som vanligt :P lägg märke till hårbandet jag har ;))

Kommentarer
Postat av: Sara-Lisa

Fantastisk ny design, diggar den starkt! Kram!

2009-12-06 @ 18:37:22
URL: http://sasisen.blogg.se/
Postat av: alice

Kortet på dig var jättejätte fint! och shit va snygg du skulle vara i LÅÅÅÅNGT hår. Om du kan bli någe snyggare det är kanske omöjligt... <3<3

2009-12-07 @ 20:05:04
URL: http://aliceeandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0