ebi

Hej :)

N har jag följt me mamma och handlat :P det var roligare än väntat för syrran följde med och jag och sis är en aning väl flummiga hahaha....jag garva skiitmycket och jag som tyckte att jag hade fått nog av pinsamheter på mat affärer men nejnej.
Höjdpunkten var när vi såg en medelålders kille som stod i kassan och juckade i luften xD jag fattar verkligen inte vem som är så korkad att den gör så, men så kommer eme med sin kommentar "luften är sååå sexig" och då börjar jag gapskratta så att kassörskan och alla som stod i kön tittar konstigt på mig. I dont blame´em.

Jag och sis pratade tidigare om att lägga upp videbloggar där vi flummar, vilket kan bli vääääldigt underhållande :P
Till exempel heter en tänkbar videoblogg : Mission Accompliced.
Ni kommer att fatta varför om vi nu lägger upp den ;))

Ikväll blir det myyyys (tilde hahahaha) med  familjen, vi ska kolla på Änglar och Demoner och tjocka oss me chips och annat gött och vi ska antagligen oxå se på idol. fast det är inte värt att kolla nu när tove åkt ut. jävla skitprogram -.-
Och imorgon kommer sötaste michelle hit och ska sova över :D mamii och papii ska på konsert och se en av irans kändaste sångare; Ebi. Det är inget artistnamn, han heter faktiskt så. Iaf kommer dem inte hem förrän typ fyra på morgonen så jag ville ha
någon som kan hålla mig sällskap :) syrran vet jag inte vad hon ska göra, men jag tror hon ska sova över hos en kompis :) 


så ser han ut...kanske ingen snygging men hans låtar är faktiskt väldigt bra och hans texter fina (för en som kan persiska såklart, vilket jag kan *stolt*). 
    
  

Kommentarer
Postat av: Panthea

haah okej :P .. ÄCKLIGT!!!



Har en ny blogg...Kommer troligtvis skriva i den :P



Heejjjdå :D

2009-12-11 @ 18:06:49
URL: http://likeafairy.blogg.se/
Postat av: Suzanna

Svar: Åh tack så jättemycket :*

2009-12-11 @ 20:42:52
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0