defender

idag har jag foljt me pappi och farfar, fasters man, andra fasterns man til olika afferer for att kolla po bilar :P ahhaha ja inte for att bilar er itt storsta intresse men det er ganska kul endo :)
mina drombilar er (twerd som jag er) en gul porshe och/eller en rod ferrari :D inte for att jag tror att jag nonsin kommer att ha rod me so dyra bilar men dromma for man ju.
pappa er helt instelld po att han vil ha en son der bil som brukar vara me i indiana jones filmer xD defender tror jag dom heter. laddar upp en bild nu.
ja...skulle vela se grannarnas miner om pappa skulle komma korandes med den der :P
hahah men erligt so tkr jag oxo om den x)
nu ska jag hitta po not annat ... typ fortsetta leka med min nya mobil :D

Kommentarer
Postat av: Tildingen ;D

Har du fått ny mobil!!!! :O :O :O :O :O :O OMG!!!!! Jag bara MÅÅÅÅSTE få se den när ni kmr tillbaka!!!



Saknar er så jävla mycket!!!!! Love u <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-10 @ 21:59:13
URL: http://svartanaglarochrocktilde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0