...då har man fan lyckats...

Som ni redan vet håller jag på att skriva på mitt projekt, men jag har bara skrivit tolv sidor :( jag får nästan aldrig tid att skriva och när jag får det är det just när jag inte orkar skriva =/ iaf så lät jag sis läsa igenomallt för att hon skulle säga omnhon tyckte att det var något som var värt att fortsätta skriva på.

Ja big deal tänker väl ni. Det är klart att hon kommer säga att den är skitbra och att jag borde fortsätta.
Men icke sa nicke.
Detta är min lillasyrra; för det första är hon väldigt ärlig vilket kan vara bra ibland och mindre bra vid andra tillfällen.
För det andra läser hon nästan aldrig och hon är extremt kräsen när det kommer tiill böcker...ja och faktiskt det mesta :P
Iaf så sträckläste hon mina tolv sidor (vilket aldrig tidigare har hänt...att hon läst tolv sidor i sträck dåra -.-). Och jag kan stolt säga att hon älskade min historia och håller på att tjata om att jag antingen skriver klart den väldigt fort eller berättar hur den fortsätter för henne. Men det sistnämnda tänker jag defentivt inte göra ;)
men nu vet jag iaf att jag har en bra story, för gillar min syrra ens historia då har man fan lyckats :)
Hon får vänta och nu har jag nån som pressar mig att skriva :D fast nu ska jag gå och dansa dansmatta med sis♥

Kommentarer
Postat av: sis

Din jävla rackabajsan skit. Du ska fortsätta skriva nu din dumma fan !;@



Ánnars blire smisk vettu ;)

2009-12-12 @ 18:14:31
URL: http://meaaa.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

härligt att du e meD :)

2009-12-12 @ 20:20:53
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0