:D

hej :)
idag har jag solat och fott ganska mkt ferg :) ner jag kmr hem ler jag vara riktigt brun och fiiiin ♥
imorse hende en stor grej! vi (farster, fasters man, kusiner, sis, mamii, papii, farmor, farfar och jag) var po ett satsigt hotll for att eta supersatsig frukost :D det var jettegott och jag holl nestan po att spricka, men det var nt det som var den stora grejen. nej det var ner barcelonas lagkapten, puyol (han me lockigt ganska longt hor) kommer =) barcelona (laget) spelade ju en match i gor her i dubai och vann :D det visade sej att laget bodde po samma hotell som vi varjust do och do skulle pappa soklart froga om vi fick ta kort me honom, men det sa han fick venta tills efter frukosten ochdo hade vi redan gott :/ iofs so bryr jag mig inte serskilt mkt om fotboll men jag tkr endo att det var en kul grej :P
elias skulle nog gora vad som helst for att fo byta plats me mej XD det skulle nog monga killar gora hahhaha x))
idag har jag even badat, trenat livreddning och lekt me kusinerna :D har haft sjuukt kul me kusinerna ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min tävling där man kunde vinna ett valfritt smycke från victoriadreams har avslutats nu, gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-12-20 @ 17:14:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: tips

råkade bara ramla in på din blogg, men bara ett tips. Om man är utomlands och inte kan göra ÅÄÖ.

gör inte e istället för Ä och O istället för Å. gör A mkt lättare att läsa.....

2009-12-22 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0