2009 where did ya go?

Gott nytt or folks !<33

tenk er om bara nogra timmar kommer vi aldrig aldrig mera fo upleva or 2009 ... lite tragiskt, men ett nytt or betyder nytt mode nya ideer och helt enkelt forendringar. for mig iaf. jag kenner alltid som att ett nytt or = fresh start :))

bara so att ni vet so kommer mitt skrivande blir roligare och gamla sarkastiska halvbittra yasmin komer att vara tillbaka ner jag kommer hem. her orkar man bara inte vara so och inte heller skriva serskilt mkt :/ lessen folket men yasmin har talat x)http://housingdoom.com/wp-content/uploads/image/Happy%20New%20Year.jpg

hur firar ni nyor?

jag ska iaf fira det nya oret me familjen och venner :) jag her klett upp mig och har ett par klackskor som jag luvluvluv <3 fast jag har tur som har longa ben och kortare overkropp an tvertom, for man ser ju lengre ut do (om ma har longa ben) ;) ni for en outfit bild sen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0