SHOPPING

Hallo ;)

Lessen för den sena uppdteringen, men jag har vart i stan hela dan och shoppat. Väldigt givande. Jag hittade både jeans-shorts, vit bh, sportbh, en hårklämma, en massa små, svart hårspännen, snoddar, ett hårband, ett par svarta mjukisbyxor, en grön skjort/tröja, ny elevkalender. Allting var jättefint och verkligen saker jag behövde :D <3
Jag skulle ha lagt upp bilder meeeeeeeen, min mobil uSB-kabel är fortfarande puckad, så det fungerar inte. Ni kanske får bilder senare om jag lyckas hitta min andra kabel. Den kanske funkar :/
Ja, nu ska jag göra lite andra saker. Vet inte vad. har nyligen "upptäckt" programmet Moviemaker på min dator (sent ute, I know). Så jag och syrran hade jätte kul när vi höll på göra en massa konstiga musikvideor igår XD

                                                      Lol / yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0