JÄVLA IPODBATTERI!!

Ja, det blev ju inte världens längsta konversation, med bror. Dels så var han inne via sin ipod, så vi kunde varken ha webbcam elr mick :((( och dels så ville hans jäävlaa ipod batteri inte sammarbeta!!! Batteriet bestämde sig för att helt spontant DÖ. UGH! Ja, nu när jag har lugnat ner mig lite har jag insett att klockan är typ halv två. Så jag kanske ska lägga mig om jag vill gå upp i någon som helst rimlig tid imorrn. Vilket jag inte kommer att göra i vilket fall som helst. Men jag är trött. Konstigt nog x)

Till kvällsmat åt vi fish and chips....muuuuuummmmmsss!! 
Nej, nu måste jag gå och lägga mig! sova, sova, sova ;)  zzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZ -.-.-.-.- okej, nu räcker det med det roliga XD <3

                                                       Godnatt  /
  yasmin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0